Algemene voorwaarden IntoSUP
Deelnemer:
  • Verklaart in goede gezondheid te verkeren en in het bezit te zijn van een zwemdiploma, dan wel te beschikken over een goede zwemvaardigheid.
  • Verklaart niet onder invloed te zijn van drugs en/of alcohol tijdens de activiteit/huurperiode.
  • Verklaart niet langer dan 20 weken zwanger te zijn ten tijde van de activiteit/huurperiode.
  • Dient ouder te zijn dan 16 jaar. Onder de 16 jaar dient één van de ouders of verzorgende te ondertekenen en/ of de deelnemer te begeleiden.
  • Neemt deel op eigen risico.
  • Respecteert de natuurlijke omgeving met de daarbij behorende regels op en rond het water.

Verhuur
  • IntoSUP zorgt ervoor dat het materiaal dat verstrekt wordt in goede staat verkeert
  • De huurder draagt zorg voor het gehuurde materiaal en brengt deze in goede staat weer terug.
  • Gebruik van een leash is verplicht.
  • Gebruik van een drijfvest kan onder bepaalde omstandigheden verplicht worden gesteld. Deze worden verzorgt door IntoSUP.
  • De huurder huurt materiaal geheel op eigen risico.
  • De huurder huurt het SUP materiaal voor de afgesproken tijd. Bij te laat inleveren van het materiaal worden kosten in rekening gebracht.
    • Voor elke 15 minuten te laat geldt € 5,- per board.

Schade:
  • Deelnemer dient in het bezit te zijn van een WA verzekering.
  • Indien er schade is aan het materiaal zal verhuurder kosten verhalen op deelnemer.
    • Verloren/kapotte vin € 12,50
    • Verloren/kapotte peddel € 40,-
    • Kapot board € 450,-
    • Voor een verloren board rekenen wij de aanschafprijs
  • Bij (im)materiële schade aan derden zullen de kosten verhaald worden bij deelnemer.
  • IntoSUP kan niet aansprakelijk worden gesteld voor persoonlijk letsel of schade van welke aard dan ook, onverschillig door welke oorzaak deze ontstaan is, voorafgaand of tijdens de activiteit/ huurperiode.

Overige voorwaarden
  • IntoSUP behoudt zich het recht om foto’s te maken en deze te mogen plaatsen op website en/ of social media.
  • IntoSUP zal jouw gegevens niet aan derden verstrekken.

Boekingsvoorwaarden
Voorwaarde annuleren:
  • Het annuleren door deelnemers dient schriftelijk of telefonisch te geschieden.
  • Annuleringen dienen 24 uur voor aanvang van de activiteit gedaan te worden.
    • Omboeken of annuleren tot 24 uur voor aanvang van de activiteit = gratis
    • Bij het omboeken tot 3 uur voor aanvang van de activiteit wordt 10% van het totale bedrag in rekening gebracht.
      (mits er direct een ander moment afgesproken wordt, anders wordt het gezien als annuleren)
    • Voor het omboeken binnen 3 uur wordt 25% van het totale bedrag in rekening gebracht.
    • Voor een annulering binnen 24 uur wordt 25% van het totale bedrag in rekening gebracht.
  • U krijgt een bevestiging van de annulering toegestuurd per mail.
  • Staat IntoSUP op u te wachten, maar komt u niet en heeft u niet annuleerd? dan zal het volledige bedrag in rekening gebracht worden. Deze kosten zullen per factuur naar u verzonden worden en dient binnen 7 dagen betaald te worden.
    d
Annulering bij te weinig aanmeldingen:
  • IntoSUP heeft het recht een activiteit te annuleren bij te weinig aanmeldingen.
    Minimaal aantal aanmeldingen:
    • SUP les: 3 deelnemers
    • SUP tocht: 2 deelnemers
    • SUP verhuur: 2 deelnemers

Annulering weersomstandigheden:
  • IntoSUP behoudt het recht om het programma aan te passen, te onderbreken of indien nodig te annuleren, als door weersomstandigheden of in andere situaties van overmacht de veiligheid van de deelnemers in het geding zou kunnen komen.
  • Bij annulering van onze kant heeft u geen recht op een vergoeding. Een reeds betaald bedrag wordt teruggeboekt.